9/09/2013

Wymiana z kołem...

Witajcie!

Siedzę przykurczona pod kocem, popijam ulubioną (karmelową) herbatę z miodem i czekam, aż M. wróci z pracy. Mieszkanie ogarnięte, zapach obiadu unosi się w powietrzu, a na stole czeka dzban czarnej herbaty z dwiema łyżkami cukru i sokiem z połówki cytryny - znak, że zaczęły się szare, jesienne wieczory.

Herbatę pijam w dużych ilościach, dlatego mam w domu kilka kompletów podstawek. Ostatnio, w ramach wymiany na forum Craftladies, zostałam właścicielką kolejnego, uroczego (i niebieskiego!) zestawu, ale o tym w następnym poście. A co ja podarowałam mojej wymiankowej Craftce - Poohatce?

Tematem wymiany było "koło". Możliwości różne, interpretacja też. Po analizie bloga Poohatki (aby poznać ulubioną kolorystykę), a także Jej postów na forum Craftladies zdecydowałam się na okrągłe podstawki pod kubki z motywem kółek. Tak, tak - podarowałam podkładki i dostałam podkładki.



Do podstawek dołączyłam ramkę na kolczyki. Poohata pisała w swoich preferencjach, że chętnie przygarnie ekspozytor na kolczyki, a ponieważ gustuje w wiszących ozdobach stworzyłam coś co ma ułatwić ich przechowywanie.



Motyw koła jest trochę naciągnięty ;) A wszystko przez to, że skupiłam się na kolorystyce i dopiero kiedy przykleiłam serwetkę uświadomiłam sobie swoją pomyłkę. Ale kół ramka ma aż 6. To haczyki, do których przymocowany jest sznurek. Użyłam sznurka konopnego, z nadzieją, że kolczyki nie będą się na nim przesuwać. Mam nadzieję, że zda egzamin...



Upominek zapakowałam w kartonik, obsypałam papierowymi paskami i poszedł w świat :)

Udanego, słonecznego wtorku,

Agafia

4 komentarze:

  1. śliczności ^^
    a z ramką - przypomniałaś mi, że nadal nie mam na czym wieszać kolczyków ><"

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :* Teraz masz już dwa pomysły - ramka i szkatułka :) Ja kolczyków do powieszenia mam mało - te co na zdjęciu +/- 3. A i tak noszę je bardzo rzadko... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi, a u mnie z kolei kolczyków dwie skrzynki:)
    Świetny pomysł z taką ramką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nad ramką muszę jednak i dla siebie pomyśleć...

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger