9/12/2014

Gratulacje! Będziesz mamą :)

Gratulacje!


Będziesz mamą!


Z takiej radosnej okazji zrobiłam ostatnio kartkę :) Nie ma baby blue, nie ma też słodkiego różu, bo maluch ma jeszcze daleką drogę do przyjścia na świat i na razie nie ujawnił kim będzie :)






Tą radosną kartką żegnam się z Wami... Co prawda dopiero wróciłam, ale tym razem nie zniknę na kolejne pół roku. Dziś po pracy wyjeżdżam na "weekend panieński" mojej przyjaciółki, a w poniedziałek rano zaczynamy dwutygodniowy urlop. 

Mimo to zaglądajcie na bloga, bo o ile blogger nie zrobi mi psikusa, to kilka postów powinno opublikować się automatycznie :)
A jeśli będziecie ciekawi gdzie jestem i co robię to wpadajcie na mój profil na Instagramie :)

Uściski, słonecznych dwóch tygodni,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger