1/16/2018

Najlepszy prezent dla Babci i Dziadka.

Mam dziś dla Was bombę! Najlepszy pomysł na prezent dla Babci i Dziadka! Naprawdę najlepszy.

Ale od początku...

Jedna z moich babć, jeśli chodzi o prezenty, jest dość specyficzna. Gromadzi je w szafie opisane imieniem darczyńcy, aby po Jej śmierci trafiły do niego z powrotem. Trzy razy do roku staję przed dylematem co kupić. Koszulę nocną, którą dostanę po śmierci babci? Słodycze, które odda pozostałym wnukom? Bardzo Was lubię drodzy kuzyni, ale bez przesady. Jest też opcja, aby kupić coś dedykowanego sobie. Będzie jeszcze jakieś 15 lat (mam nadzieję) na przechowaniu w komodzie u babci. Czego mogłabym potrzebować jako 45-latka?

Rok temu wpadłam na genialny pomysł. I trafiłam!
 
najlepszy prezent dla babci


coffee

Co dać Babci? Album ze zdjęciami. Nie taki zwykły, choć i ten sprawiłby radość. Wykaż się, poświęć trochę czasu i zrób album idealny. Dla Babci nie zrobisz?

W zeszłym roku kilka dni przed urodzinami babci napisałam do kuzynostwa żeby przesłali przynajmniej 10 swoich zdjęć. Jest nas razem już 17 wnucząt (licząc mężów i żony) i 7 prawnuków. 
Zdjęcia wywołałam i tu zaczęła się przygoda. 
Nie miałam żadnej koncepcji, czasu mało, dlatego wspólnie z kuzynką Alą postanowiłyśmy pójść na żywioł! Zasiadłyśmy do stosu zdjęć z butelką wina i w jeden wieczór stworzyłyśmy arcydzieło, którym babcia chwali się wszystkim odwiedzającym. Choć ma niewielkie poczucie humoru uśmiechnęła się przy tym albumie milion razy i wzruszyła drugie tyle, a ja wiem, że ten album był strzałem w dziesiątkę.

Chcecie zrobić taki album, a nie macie pomysłu? Poprowadzę Was za rękę.

Jak zrobić najlepszy prezent na Dzień Babci i Dziadka? 

prezent dla babci

Album (kupuję album) jest dla babci / dziadka, więc zacznij od życzeń. My na pierwszej stronie wkleiliśmy zdjęcie babci i dodaliśmy życzenia.
Na kolejnych stronach pojawiły się zdjęcia wnuków w porządku chronologicznym zapoczątkowane zdaniem: "W ciągu Twojego długiego, pięknego życia, przez które przechodzisz z uśmiechem, jedenastokrotnie zostałaś babcią. XX.XX.XXXX na świat przyszła Twoja pierwsza wnuczka ....". Do opisu dodaj zdjęcie, a resztę strony możesz wypełnić osobistymi życzeniami.
album rodzinny 
photoalbum

"Na pewnym etapie życia każdy z nas zaczął szukać drugiej połówki" - to zdanie może zacząć kolejną część albumu (u nas zaczęło), a kilka kolejnych stron wypełnij zdjęciami par.

"Wnuki, w przeciwieństwie do Twoich dzieci pamiętały o słusznej kolejności - najpierw ślub, potem dzieci" Dla naszej babci to chyba najważniejsze zdanie w albumie, które rozpoczyna serię zdjęć ślubnych uzupełnionych o daty.

"Naturalne było, że zaczęli się rozmnażać..." to moment na prezentację prawnuków.

A teraz pora na freestyle! 

Najlepiej rozłożyć wszystkie pozostałe zdjęcia i podzielić je na jakieś kategorie. Sport, jedzenie, dzieciaki, wakacje, natura, Polska, plaża, taniec, śpiew, moda, imprezy, zwiedzanie... 

U nas powstała historia, którą przeczytacie poniżej. Jedna strona, jeden wers i kilka zdjęć.


Staramy się trzymać w kupie. [zdjęcia grupowe]
Bawimy się razem, [zdjęcia z wesel]
choć jest już nas kilka pokoleń. [babcia z wnukami, prawnukami]
W spadku po przodkach otrzymaliśmy wiele talentów!
Umiemy tańczyć! [wiadomo co na fotach]
Śpiewać i grać!
Mamy siłę dźwigać ciężary! [zawsze znajdzie się jakaś fota, gdzie ktoś coś trzyma]
Potrafimy dobrze się ubrać.
Jesteśmy wysportowani...
chociaż lubimy dobrze zjeść
i wypić!
Pamiętamy o odpoczynku,
choć odpoczynek to nie tylko leżenie brzuchem do góry!
Aktywnie zwiedzamy,
kochamy naturę,
morza,
góry
i lasy.
W naszej rodzinie każdy jest słodkim słodziakiem,
piękną kobietą
lub przystojnym mężczyzną.
Jesteśmy super rodziną!
I choć czasem jest nam ciężko...
to bardzo się kochamy,
a wszystkie ważne chwile uwieczniamy na zdjęciach.

Do albumu możecie wpisać rodzinne anegdoty, zabawne teksty, powiedzonka. Nie ograniczajcie się tylko do pięknych, pozowanych zdjęć, przecież Babcia i Dziadek niejednokrotnie widzieli Wasze głupawe miny czy fochy. Popuśćcie wodze fantazji i umieśćcie w albumie co tylko Wam przyjdzie do głowy. Macie moją gwarancję, że dziadkowie ucieszą się bardziej niż z najprzyjemniejszego w dotyku koca, wielkiego bukietu kwiatów czy butelki Biovitalu. 

To co? Robicie album? A może już macie prezent? Jaki?

Uściski,
A.

PS. Czytacie, korzystacie, lubicie? Udostępnijcie, podajcie dalej, zostawcie komentarz. Dziękuję :*



8 komentarzy:

  1. Piękne :) Niestety,dla mnie to smutny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jesteś genialna!!! Pomysł rewelacyjny!!! Twoja Babcia też bardzo orginalny pomysł ma z tym zbieraniem prezentów! Ja niestety nie mam już moich ukochanych Dziadków, ale myślę, że taki prezent to by każdego ucieszył. Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł , ja sama chiałabym dostać taki album choć Babcią jeszcze nie jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach swietny pomysl, taki album jak wroci do Ciebie (hihihi) to bedzie rowniez nie lada wspomnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pomysł :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z albumem dobry, ale zbyt oklepany. Zawsze można coś innego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny orginalny pomysł 👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger