12/27/2011

Niespodzianka :)

Obiecałam niespodziankę i oto ona:

wśród moich obserwatorów postanowiłam wylosować dwie osoby, dla których przygotuję malutkie paczki z mikrokulkami, glimmer mistami i kilkoma drobiazgami :)

Liczę na to, że tym razem nikt nie zarzuci mi oszustwa. Po wczorajszym losowaniu pojawił się komentarz:

"wyniki są "oszukane" pod tym względem ze do zabawy zapisało się 71 osób (tyle komentarzy) więc w random powinno byc wpisane min-1 mex-71. Więc czemu w random jest min-1 max-100?????? To niesprawiedliwe!!!


Oczywiście od Anonimowej osoby. Mam nadzieję, że nikt inny tak nie myśli i reszta doczytała, że udział biorą nie osoby, ale komentarze, dlatego niektóry byli brani pod uwagę więcej niż raz. Choć wiem, że działałam uczciwie komentarz pozostawił niesmak i trochę przykrości :(

Dziś zasady podobne.
Każdy z obserwatorów został wpisany na tyle karteczek, ile komentarzy zostawił od ogłoszenia candy do teraz.






Chabrowej Panience i Kalinie1984 gratuluję serdecznie :) Poproszę o adresy na maila.

Miłego wieczoru!

12 komentarzy:

  1. Wyróżnionym gratuluję a Ty się nie przejmuj, wszystko było ok, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, widocznie osoba, która napisała ten komentarz nie doczytała zasad w Twoim candy.
    Wyróżnionym dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też brałam udział w zabawie i jakoś nie czuję się oszukana. Nie przejmuj się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazł się jakiś "łowca słodyczny", co czytać nie umie... Aż czasem wstyd jak ludzie potrafią anonimowo komuś przykrość sprawić... Ja serdecznie gratuluję wszystkim wygranym i bardzo dziękuję za świetną zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha, uśmiałam się :D Że też komus chce się liczyć ile było komentarzy! Nastepnym razem trzeba chyba do Ciebie wysłac komisje niezależnych obserwatorów... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W candy to jest tak, ze raz się wygrywa, a raz nie. Brałam udział w ogromnej ilości candy, ale nie zniechęca mnie, ze to nie ja wygrałam. Nie zapisuje się wszędzie, gdzie się da, a szukam ciekawych blogów z inspiracjami. Wchodzę tu- z aktualizacji w moim blogu- a tu taka niespodzianka. Najlepiej jak się nie czeka na wygrane, wtedy człowiek się po prostu cieszy z wygranej, a nie jest rozczarowany, gdy się nie powiedzie. Milo mi ze zostałam u Ciebie wylosowana. Tak się ciesze z moich ostatnich wygranych, ze po nowym roku postanowiłam sama coś zorganizować, bo jak wiadomo szczęściem trzeba się dzielić :D ps. Juz ślę e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zabawę, a Ty się niczym nie przejmuj. Następnym razem niech ktoś dokładniej czyta. POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jaka miła niespodzianka:) nie martw się, takie komentarze zawsze się trafiają, jak ktoś nie doczyta zasad to potem tak jest :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym i o anonimowym komentarzu szybko zapomnij,pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj sie, większość nie czyta zasad, tylko sie zapisują, gratuluję dziewczynom wygranej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownego, szczęśliwego i lepszego 2012-go. Serdecznie życzę Tobie i sobie też :)
    Miłej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger