9/29/2014

Fotograficzne podsumowanie miesiąca!

Witajcie!

Wróciłam z nową energią po dwóch tygodniach urlopu :)

Na moim profilu na Instagramie mogliście podejrzeć co robiłam i gdzie byłam, kiedy blogowe posty publikowały się dla Was automatycznie. Tych co jeszcze nie widzieli, a także tych co już przejrzeli "Instafoty" zachęcam do czytania dalej...

Fotograficzne podsumowanie miesiąca


Dziś, z okazji końcówki miesiąca oraz ze względu na ogólne pourlopowe i poweselne zamieszanie szybki post zdjęciowy.

kolaż wrzesień

Wrzesień - miesiąc zjawisk atmosferycznych ;) Deszcze, burze, mgła oraz słońce i piękna pogoda podczas której idealną przekąską były domowe lody i mrożona kawa. We wrześniu cieszyłam się z porannych kwiatów od M. i wrzosów na parapecie w pracy. Zaczęliśmy planować urlop, a ja rozpoczęłam karierę sportowca ;)


Dziewiąty miesiąc roku był bardzo apetyczny! Sushi (własnoręcznie rolowane), które kocham!. Pierwsze orzechy włoskie, prosto z drzewa. Pyszny deser w Pradze, tak pięknie podany, że musiałam go uwiecznić i mnóstwo dobrej kawy w mojej nowej filiżance - pamiątce z praskiej Manufaktury. Trafił się też przypadkowy zakup - buty w pepitkę idealnie łączące się z moją ulubioną spódnicą. Ostatni weekend minął nam wesoło i weselnie - bawiliśmy się na weselu przyjaciół - fota w prawym, dolnym rogu to exploding box.

Wrześniowe podsumowanie

Dwa ostatnie kolaże to nasz urlop. Rozpoczęty przeze mnie nad morzem podczas panieńskiego weekendu przyjaciółki, a kontynuowany podczas road tripu z M. Odwiedziliśmy Drezno, Karlowe Wary, Pragę i Kotlinę Kłodzką, zahaczając o wiele ciekawych miejsc.

Podróże małe i duże

A wiecie, że dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kawy? Z tej okazji uciekam wypić jedną w mojej nowej, ulubionej filiżance w groszki.

Kawa


Mam nadzieję, że dostanę kopa i zdążę posprzątać chociaż część rzeczy po naszych wojażach. Pewnie nie, bo niedługo uciekamy z domu na poprawiny poprawin wesela :)

Zachęcam do odwiedzin na facebook'u i profilu na Instagramie

Uściski, udanego tygodnia i do czwartku!

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger