9/25/2014

Kaszuby Północne

Witajcie!

Pisałam Wam już kiedyś o geocachingu? Na pewno! Wspomniałam w poście o Gdyni, a prawdopodobnie gdzieś jeszcze przemknęło kilka zdań. O zabawie więcej przeczytacie na przykład na Wikipedii, wujek google też powinien pomóc. Tych najbardziej zainteresowanych, żądnych przygody lub szukających sposobu na wyciągnięcie leniwych dzieci / mężów / żon / dziewczyn / chłopaków / znajomych z domu odsyłam do serwisu opencaching.pl

Dla nas geocaching to weekendowa rozrywka, sposób na spędzenie popołudnia lub motywacja do wieczornych spacerów, a czasem nawet wyjścia z domu. Przy okazji poznajemy okolicę bliższą (którą już dawno powinniśmy znać, a jak się okazuje - niekoniecznie tak jest) i dalszą. Odkrywamy historię, poznajemy ciekawe fakty, a przede wszystkim trafiamy w niesamowite, często zapomniane, miejsca. 


Na zdjęciu (z portalu gdynia.pl) nasza najbliższa okolica, czyli Kaszuby Północne. Poniżej trochę zdjęć z naszych regionalnych wycieczek.

starówka w Lęborku
Lębork

Kaszuby
Rozłaziono
wiadukt
Młyński wiadukt
Grobowiec rodziny Von Grass - Starzyński Dwór

wiatraki na Kaszubach
Wiatraki

wiatrak

Bociek

Dębki
Dębki, plaża

żuk

Zachód słońca Karwia



Hel

pola


Pozdrawiam i dziękuję każdemu, kto poświęci minutę na pozostawienie komentarza :)

Agafia

PS: Odwiedzaliście mój profil na Instagramie? Zapraszam na migawki z urlopu :)

4 komentarze:

  1. Ostatnio mało mnie było, no ale po mału nadrabiam bywanie w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) I dziękuję za poświęcenie chwili na pozostawienie słowa :*

      Usuń
  2. byłam w paru miescach które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger