11/19/2011

Zimno, dlatego tonę w różu.

Za oknem stan przejściowy pomiędzy jesienią, a zimą - jest szaro, zimno, drugi dzień bez słońca... W ramach akcji "zachowaj przytomność, nie śpij jeszcze" i akcji numer dwa: "zrób w końcu kartki świąteczne" wczoraj wieczorem stworzyłam:



Róż i zieleń ożywiły mój umysł :) Kartka urodzinowo - świąteczna, bo dla Małej Damy, która w święta będzie obchodziła pierwsze urodziny. Dlatego pozwoliłam sobie na gwiazdki w tle :)


Zdjęcie średnio to pokazuje, ale chciałam się pochwalić, że pokochałam embossing!


A kolorowanie jest wspaniałą zabawą. Niektóre elementy dodatkowo powleczone brokatem. Obręcz z pereł w płynie i mikrokulek.

Teraz zabieram się za kartki świąteczne - obiecałam sobie, że w tym roku roześlę najbliższym jedynie własnoręcznie stworzone.

Miłego  (i ciepłego!) wieczoru :)

1 komentarz:

  1. ach, ach! chyba przestanę zaglądać tu z zazdrości! ;) co kartka to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger