1/05/2014

Candy w groszki :)

Dziś radośnie i w barwach narodowych ;) Tylko układ nie w dwa paski, a moje ulubione groszki oraz pokazywane ostatnio gwiazdki. Moi drodzy, ogłaszam candy.




Do wygrania to co na powyższych zdjęciach, czyli...


Lampion na tealight'y


Tajemniczne pudełko...


W którym znajdują się zapachowe świeczki.



Mini notes z "gwiazdkowym" ołówkiem.


A do tego książka w czerwonej okładce, ponieważ oryginalna...
 nie pasuje do czerwono-białej koncepcji ;) 


Książka to ponad 100 propozycji na poduszki. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspiracją...



Co zrobić żeby wziąć udział w candy? 

1. Zostaw komentarz pod tym postem odpowiadając na pytanie jaka jest Twoja ulubiona książka. 
2. Umieść informację o candy na pasku bocznym swojego bloga ( pierwsze zdjęcie + link do tego posta).
3. Będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
4. I jeśli polubisz moją stronę na facebook'u (nie jest to warunek konieczny).
5. Zapisy kończą się 4 lutego. 
6. A wyniki ogłoszę kilka dni później :)

Powodzenia :)

Agafia

104 komentarze:

  1. To ja się zapisuję po te cukieraski wręcz wymarzone do mojego m, ostatnią ulubioną książką jest "Szczęście w cichą noc"!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona książka to "Gra o Tron" :3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    chętnie wezmę udział w zabawie! moja ulubioną książką jest "ZIELONA MILA" chodź ostatnio przeczytałam 3 książki autora Simona Beckett ( napisał 4) i z ręką na sercu polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zprzyjemnoscia biore udzial:)
    ksiazka: "Ruchome święto"

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona książka to niezmiennie "Dzieci z Bullerbyn" choc ostatnio czytałam jeszcze w postawówce, ale za to 13 razy:-) Super candy!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda , oj , teraz czytam ,że i Twoja to taka jak Moja ,czyli Dzieci z Bullerbyn ! :-))

      Usuń
  6. Cudne groszki - trudno nie stanąć po nie w kolejce! :)
    Ale co do ulubionej książki to będzie problem...bo nie mam jednej ulubionej... W dzieciństwie bardzo lubiłam Anię z Zielonego Wzgórza i całą serię :) Ale też Przygody Pana Samochodzika :))) Jako nastolatka zaczytywałam się w Saga o Ludziach Lodu i Saga Czarnoksiężnika... :) A obecnie...szybko pochłonęłam sagę Millenium ale lubię też Paulo Coelho... :) Więc u mnie to bardzo zróżnicowanie jest z książkami... :)
    Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zapisuję! Moją ulubioną książką, czytaną wiele razy jest... Ania z Zielonego Wzgórza:) Och, chyba romantyczka ze mnie, ale na myśl o tej książce, chciałabym być znów małą dziewczynką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona książka. Jest ich cała seria, coś o wampirach (Pamiętnik Wampirów L. J. Smith)
    I oczywiście zapisuje sie na candy,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pi-sze-sie też lubię groszki :) a moja ulubiona książka hmmm... Mały Książę to ze znańszych :) i jeszcze saga, o której dwa razy pisałam u siebie na blogu i książki ze ściegami i wszelkiego rodzaju DIY ;P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją zdecydowanie ulubioną książką jest "Uczeń Skrytobójcy" autorstwa Robin Hobb. Uwielbiam ją tak bardzo, że w polskim wydaniu mam wszystkie z cyklu i trylogię po angielsku. Co rok lub dwa odświeżam sobie przygody głównego bohatera, za każdym razem odkrywając nowe smaczki, które umknęły mi wcześniej.
    Zapisuję się na candy, bo uwielbiam tę kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne prezenty :) zapisuję się z przyjemnością. Moja ulubiona książka, którą gorąco polecam to "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki"

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopisuję się do listy... w tamtym roku czytałam książkę "Grzechy", która bardzo zapadła mi w pamięć
    Baner na blogu http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie musisz drożdżówkę upiec :-) Jest pyszna .. i jeśli chcesz , to podam przepis - banalny :-))
    Od razu trafiłam na Candy i grzechem byłoby nie spróbować szczęścia , bo takie piękne przedmioty nam serwuje :-)) Noo ale niestety , nie mogę udostępnić dalej Twojego baneru z przyczyn niezależnych ode mnie - po prostu na pasek boczny nie chce mi się nic dodać i już mnie *&*^%& trafia :-)) Mam nadzieję ,że mimo wszystko , mój głos będzie ważny ! :-))
    Moją ulubioną książką jest DZIECI Z BULLERBYN . To była moja pierwsza samodzielnie przeczytana książka , a która zasiała we mnie ogromną miłość do czytania :-) Stąd sentyment i jest to pierwsza , którą pokochałam łącznie z bohaterami całym sercem :-))

    Dziękuje Ci za odwiedziny i niebawem zapraszam do siebie na małą rozdawajkę ..:-)))
    Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego na Ten Nowy ROk ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moimi ulubionymi książkami są Władca Pierścieni i Pan Lodowego Ogrodu - do tych książek najczęściej wracam i zawsze czytam je z przyjemnością.
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością zapisuje się:) Chyba nie mam ulubionej książki, ale za to mam tematykę. Bardzo interesują mnie książki o holokauście. Jak tylko jakąś znajdę to szybko z wielką niecierpliwością czytam. Często z łzami w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedną z moich ulubionych książek, do której mam wielki sentyment, to książka pt."Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery. Miłością do całej powieści zaraziła mnie moja Mama, która też ją uwielbia i właśnie dlatego jestem imienniczką Ani Shirley.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. wymarzony zestaw na Walentynki:)
    oczywiście mnie tu nie zabraknie, a co książki, to również "Ania z Zielonego Wzgórza", ostatnio mnie natchnęło i obejrzałam całą serię w wydaniu filmowym

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie kocham Władcę Pierścieni :) no i mam jeszcze sentyment do książki "Pod Ciężarem nieba" :)
    Ładny zestaw :) tak jak napisała osoba wyżej ... w sam raz na walentynki :)

    Obserwuję jako Kamira90
    Baner znajdziesz tutaj: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ha ha ja również jestem fanką "Ani z Zielonego Wzgórza" ;)
    Cudne te nagrody w candy :) Może wreszcie uda mi się coś wygrać :)
    Banerek już na blogu
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję i ja. Moja naj, naj najbardziej ukochana książka to "Na wschód od Edenu". Polecam każdemu, kto jeszcze nie zna.
    A przy okazji zapraszam także na swoją candy-zgadywankę na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    1. Moją ulubiona książką jest "Dziecko na niebie" Jonathana Carroll'a
    2. banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    3. obserwuję jako: joanna
    4. FB: brak

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką przyjemnością wezmę udział :)
    .1 :Nie posiadam swojej ulubionej książki , ostatnie 2 lata w moje ręce wpadają same medyczne książki które wciągają mnie na całego
    2. Banner : http://duszy-czar.blogspot.com/
    3.Obserwuje jako Megi
    4. Lubię na fb jako Anna W

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo to wszystko razem wygląda :-)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przegapiłam :-)
      Najbardziej w pamięci mam książki z dzieciństwa - nic, co przeczytałam później nie zapadło mi tak w pamięć jak... "Ania z Zielonego Wzgórza" i "Małe kobietki" :-)

      Usuń
  25. Urocze groszki. Grzecznie ustawiam się w kolejce http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to się stało, że przegapiłam :(
      Myślę, że może to być trylogia Tolkiena, albo Mistrz i Małgorzata Bułhakowa :)

      Usuń
  26. Uuuu... Jeśli chodzi o książki temat u mnie ciężki, bo tytułów lubianych jest masa... Od czasów liceum jako tę "naj" podaję jednak "Dziką kaczkę" Henryka Ibsena (no, ostatnio może dzieli miejsce na podium z "Norą" [lub inny tytuł: "Dom lalki"] tego samego autora). Trudna po trochu, ale z istotnym przesłaniem, że prawda nie zawsze może leczyć kontakty międzyludzkie... Naprawdę polecam ;)

    Oczywiście z przyjemnością biorę udział w zabawie :) Przepiękne rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy!:) Moja ulubiona książka, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie to Stokrotki w śniegu
    Richard Paul Evans. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, chętnie stanę w kolejce po te piękne rzeczy. Moją ulubioną książką jest "Listy miłości " Marii Nurowskiej. Polecam.
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw :-),
    "Bezdomna" K. Michalak, polecam :-)
    i zapraszam przy okazji do mnie na małe candy, baner na kamilar.blog.pl
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja ulubiona książka ,, Ćpun '' ,, Pamiętnik Nimfomanki'' . Zawsze lubiłam takie książki problemowe i życiowe a te bym czytała i czytała , Obie już przeczytałam 24 razy czyli tyle ile mam lat . Gorąco je polecam a gdy ktoś nie lub takiej tematyki to polecam ,, List w butelce'' bo to romantyczny wyciskacz łez.
    Pozdrawiam Emilka .
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie kolorki, super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuję się i ja :)
    zapraszam do mnie na candy
    A polecam Trylogie "Jeździec Miedziany . "Tatiana i Aleksander" "Ogród letni "
    a takze Diane Gabaldon ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Moją ulubiona książką jest " Lśnienie" Kinga. Pozdrawiam serdecznie!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moją ulubioną książką jest "Oksa Pollock ostatnia nadzieja (cz. 1)" Jest to książka pobudzająca moją wyobraźnię więc chętnie ją przeczytałam, teraz czytam kolejne części!. Chętnie wezmę udział i już zamieszczam baner, ale mam pytanie czy może byc umieszczony w takiej specjalnej stronie, gdzie są wszystkie linki? Odpowiedź proszę na mojego e-mail'a blue.girl2906@gmail.com lub na moim blogu zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) Z chęcią zapiszę się na Twoje candy. Ostatnio przeczytałam książkę "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń" i bardzo mi się podobała :) Polecam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Oo, proszę. Jakie śliczności, chętnie wezmę udział. ;)
    Baner zamieściłam w zakładce : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Nie mam ulubionej książki, cieżko mi wybrać. Jednakże bardzo mi się podobają książki Jodi Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  37. No to i ja się zapiszę, może akurat ;) Ulubiona książka to Zakochany Duch - Jonathan Carroll ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. och, jakie piękne candy!!
    Moją ulubioną książką jest "Łuk Triumfalny" Remarque'a
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooooo jakie cudowności! Dopisuję się !
    Maj fejwryt buk to ... hmmm.... jest ich trochę, ale szczególne miejsce zajmuje w tym ogonku Zaklinacz koni - Nicholas Evans. Polecam!

    wszystko już spełnione także zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam
    Ania z bloga szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mirosław Sośnicki "MODŻIBURKI DWA" - polecam absolutnie każdemu. Książka, która Was wciągnie - http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/08/swiat-jest-przepeniony-ludzkimi-myslami.html. To książka pełna inspiracji, jak ta: "Myśl, jak już raz powstanie, to żyje aż do końca świata. Świat jest przepełniony ludzkimi myślami. Im więcej dobrych myśli, tym świat jest lepszy." O czym jest książka? O miłości. O kim? O dwojgu młodych ludzi, którzy mieli to szczęście, aby odnaleźć się wśród milionów na tym skrawku ziemi i w tym życiu dzielić ze sobą niełatwą nieraz codzienność. Powieść przeczytałam z zapartym tchem i jednym tchem. Historia Modżiburków wciąga. Jest urocza i zawsze wprawia mnie w dobry nastrój. Tutaj u mnie można zobaczyć zdjęcie książki i opis -> http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/08/swiat-jest-przepeniony-ludzkimi-myslami.html
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak są groszki to nie może i mnie zabraknąć:)
    Moje ulubione to "Władca pierścieni":) i co mnie samą bardzo zdziwiło to "Harry Potter"

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Polecam książkę Doroty Terakowskiej "Tam, gdzie spadają Anioły".

    OdpowiedzUsuń
  43. Np. seria kryminałów o Eberhardzie Mocku - Marka Krajewskiego. Chętnie wezmę udział w Twej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja się ustawię w kolejce :-)
    moja u;lubiona książka Joanna Chmielewska " Złota mucha " :-)
    obserwuję :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  45. No że ja tak późno tu trafiłam!:) Zapisuję się bardzo chętnie na to wspaniałe losowanie:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  46. Od wczoraj myślę co tu zaproponować i nadal nie wiem. Ostatnio zaczytuję się w biografiach,więc "Ksiądz paradoks" o ks. Twardowskim. I oczywiście ustawiam się w kolejkę.
    Aneta an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Jestem wielką fanką opowieści fantasy, posiadam dużą prywatną biblioteczkę, ale wielki sentyment mam tylko do jednej książki, którą poznałam w podstawówce. Jest to, a raczej była bo nie wiem jak wygląda sytuacja teraz, lektura szkolna klas trzecich, większości bardzo znana. Książka ta to opowiadanie Romana Pisarskiego "O psie, który jeździł koleją". Za każdym razem, gdy ją czytam płaczę choć minęło już 14 lat, gdy ją poznałam.
    2. Informacja o Candy jest: http://paczkomanka.blogspot.com/
    3. Bardzo miło mi obserwować tak fantastyczny blog jako: Amika
    4. Na facebooku polubiłam jako Monika R. by mieć aktualny dostęp do nowinek
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ulubiona książka? zdecydowanym faworytem jest "W niebie na agrafce". na prawdę gorąco polecam. no i oczywiście zgłaszam się do candy :DD

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja też chcę:) Ulubiona książka?Hmm....Jest ich kilka.Polecam opowiadania Hanny Samson "7 opowiadań o miłości i jedno inne"

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się ;)
    Aktualnie czytam książkę pt."Kwiaty na stepie".
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Moja ulubiona książka to Szelmostwa Niegrzecznej Dziewczynki Mario Vargasa Iliosy - Genialna.
    Zgłaszam się, banerek już działa. :))
    Obserwuję jako Marta W.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam chęć udziału w Candy, uwielbiam wszystko to co jest w groszki, pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce :) Nie potrafię podać tytułu ulubionej książki, bo za dużo by ich było. Zamiast tego podam nazwisko ulubionego od paru lat autora: Andrzej Pilipiuk. Absolutnie fantastyczny - także w przenośni :)
    Banerek tutaj: http://wartsztacik.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. same cuda, chętnie ustawię się w kolejce anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe te groszki :) Chętnie stanę w kolejce. Ksiażka hmm jakoś nie mam ulubionej. Ostatnio mało czasu na czytanie :( Ale jeśli juz czytam to kryminały. Ostatnio polubiłam H. Cobena

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja polecam najnowszego Wiedźmina :Sezon Burz: jeśli lubisz fantasy. Patrzę i się zastanawiam, po co ludzie sie jeszcze zapisują, skoro to już dawno nieaktualne. Później zauważyłam, dwójka wygląda jak dziewiątka:) Czyli jeszcze można. No to się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj lepię się do wszystkiego co barwach czerwieni a jak jeszcze lampion i niespodzianka to już w ogóle :) Ulubiona książka? Dziewczyny w podróżny.Szczerze polecam, jeśli ktoś chce odbyć podróż dookoła świata o każdej porze roku. Banerek i obserwacje na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Moja książka : Dziewczynka w czerwonym płaszczyku- Romy Ligockiej.Zapisuję się, pa

    OdpowiedzUsuń
  59. Odpowiedzieć na pytanie, którą książkę lubię najbardziej to jak zapytać matkę, które dziecko kocha najbardziej. Jestem fanką Pratchetta, Gromyko, Rudej, Zelaznego... długo by wymieniać :)
    absyntstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja jakoś ulubionej książki nie posiadam aktualnie czytam ksiażki podróżnicze Cejrowskiego. Pozdrawiam i umieszczam banerek na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ohoho, ludzi tak dużo, że mam pewnie małe szanse na otrzymanie tych pięknych rzeczy, ale nie darowałabym sobie, gdybym się nie zapisała :) moja ulubioną ksiązką, niezależnie od tego, jaką w danym momencie się fascynuję, pozostaje "Przeminęło z wiatrem". To naprawdę cudowny klasyk, który łączy sobie wszelkie cechy idealnej, jak dla mnie, ksiązki, o ile takie istnieją :) polecam! a banerek na gatki-szmatki.blogspot.com. Obserwuje Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i przygarnę te cacuszka.
    A moja ulubiona książka to "Przepiórki w płatkach róż". Polecam.
    Banerek umieszczam na moim blogu. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękne Candy, dlatego chętnie wezmę udział.
    Moją ulubioną książką jest "Portret Doriana Graya" O. Wilde'a. Polecam.

    Baner tutaj: http://katherhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. co do ulubionej książki, to hmm - ciężko będzie podać jedną - uwielbiam poezję (dobrą poezję) + prozę Hrabala, czy Kundery.

    z przyjemnością "powalczę" o tę piękną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział, baner na fabulous-christmas.blogspot.com
    moje ulubione książki to wszystkie Paula Coelho - min Pielgrzym, 11 minut, Saga Tolkienowska, i różne fantasy

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się do zabawy :)
    1.Moja dotąd ulubiona książka, którą pochłonęłam i czytałam z zapartym tchem to "Mistrz i Małgorzata", jak dotąd żadna inna tak mnie nie wciągnęła :)
    2. Obserwuje jako: Iwona K
    3. Baner z linkiem na pasku bocznym: http://ivi-art.blogspot.com/
    4.. Facebook: nie

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią się zapisuję

    Moja ulubiona książka ( w tym miesiącu, bo to często się zmienia) to "Po słowiczej podłodze" L. Hearn (cudowna-polecam)... chociaż powinna to być "Mechanika Budowli" Cywińskiego, bo nadchodzi sesja :(
    baner już wisi na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Ulubiona książka? Hmm okropnie trudne pytanie, ponieważ książek, które uwielbiam jest bała masa, zdecydowanie nie potrafiłabym wybrać tej jednej naj, naj, najlepszej :) Jednak mogę dać coś co jest na równi z wieloma innymi... Jest to oczywiście książka Sparksa "I wciąż ją kocham". Jedna z mnóstwa pięknych powieści.
    Banerek zamieszczony tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja się zapiszę :)
    Baner: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Moja ulubiona książka to (może mało oryginalnie) 'Weronika postanawia umrzeć' Paulo Coelho ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Biorę udział !
    Link do mojego bloga http://recyklinghandmade.blogspot.com/
    Jedną z moich ulubionych książek jest "Pestka" Anki Kowalskiej - piękna książka o życiu i miłości. Na jej podstawie nakręcono film - główne rolę grają moja ukochana Krystyna Janda i Daniel Olbrychski.

    OdpowiedzUsuń
  71. oczywiście się zapisuję :)
    http://blog.decorre.pl/
    Jeśli chodzi o książki to je uwielbiam i trudno mi podać jeden tytuł, ale spróbuję "Anioły i demony" Dan Brown :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Długo myślałam jaką książkę podać, co roku przed świętami czytam "Wieści" Whartona i wprowadzam się w świąteczny klimat, a na teraz polecam cztery tomy książki Tanyi Valko historie młodej kobiety, która poślubiła muzułmanina. Teraz już z czystym sumieniem mogę ustawić się w kolejce po te cuda. Pozdrawiam Anka anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. obecnie po obejrzeniu filmu wciągnęłam się w książkę pt."Hobbit" i już po kilku przeczytanych rozdziałach mogę powiedzieć,że jest jedną z moich ulubionych :)
    do zabawy się oczywiście zgłaszam i baner u siebie umieszczam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniałe prezenty przygotowałaś!
    Moją ulubioną książką jest "Ania z zielonego wzgórza" (chyba pierwsza dobrowolnie wybrana książka jaką przeczytałam) :)
    Ohhhh wspaniałości takie, że nie mogę się oprzeć i staję w kolejce :)

    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się! Ponieważ nie mam bloga "lubię" Twoja stronę na FB; jako Matylda Factory) Wrażenie zrobiła na mnie książka "Filary ziemi" Kena Folletta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Z wielką chęcią biorę udział :)
    Ulubiona książka - jednej nie podam ale uwielbiam Joannę Chmielewską i Małgorzatę Musierowicz. Także, którą książkę akurat tych autorek czytam ta jest moja ulubioną :)))

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się :-) Uwielbiam Sagę o ludziach lodu, czytałam ją chyba ze 3 albo 4 razy ;-) i pewnie jeszcze kiedyś przeczytam :-) pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :-) http://du-perelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie się zapiszę, u mnie najpierw była fascynacja Hobbitem, a teraz Kwiaty na poddaszu:)- całe serie
    A i bardzo lubię Marry Higgins Clark-polecam jej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce po te cuda :)
    Dodałam baner na pasku bocznym: http://one-more-dress.blogspot.com
    Obserwuję jako: nika88
    Lubię na FB jako: One more dress
    A moja ulubiona książka? To chyba będzie "P.S. Kocham Cię", a z czasów licealnych "Zbrodnia i kara" - pamiętam, jak przeczytałam ją w kilka dni z zapartym tchem, a w tamtym czasach (tzn. dobrych kilka lat temu, kiedy to chodziłam jeszcze do liceum) niezbyt przepadałam za czytaniem książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Ulubiona książka.. hmm. "Intruz" zdecydowanie
    2.Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    3. obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
    4. na fb lubię jako: Amelia JA

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam serdecznie,
    ja również ustawiam się w kolejce bo prezenty są prześliczne. Moja ulubiona książka to: Anima villis - Maria Rodziewiczówna.
    Baner wstawiłam na swojego bloga. Pozdrawiam i miłego sobotniego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  82. Co za wspaniałości. Nie mogę przejść obojętnie przy tak wysublimowanych prezentach. Moją ulubioną książką - książkami jest cała seria Stanisławy Fleszarowej - Muskat. Banerek wisi alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. ale jazda!! suuuper ze zdążyłam :) uwielbiam takie lampiony, i trzymam mocno, bardzo, bardzo mocno za siebie kciuki.. grzecznie ustawiam się w kolejce a banerek umieszczę o tuuu --> http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  84. Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)

    Już dawno książek nie czytałam,
    I w księgarniach też nie bywałam.
    Lecz tą ostatnią wspominam wspaniale,
    Inferno od Dana Browna- pamiętam doskonale!
    Świetne dialogi, ambitne akcje,
    A tajemniczość stanowiła główną atrakcję.
    Idealna na ferie, bo bardzo długa,
    Z nią nie grozi żadna nuda.
    Ją właśnie najlepiej mi się czytało,
    Zaskoczeń w niej było nie mało!
    To jest właśnie książka ma ulubiona,
    Jak wszystkie inne tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagrody są naprawdę piękne.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie..
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. moja ulubiona książka to "Ania z Zielonego Wzgórza"

      Usuń
  87. Jeszcze raz ustawiam się w kolejce. Banerek dodany!
    Moja ulubiona książka hm... Ania z Zielonego Wzgórza
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się i ja:)
    obserwuję jako Sabi S. baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    a książka to Jak czerpać radość z każdego dnia, Sarah Ban Breathnach

    OdpowiedzUsuń
  89. Również staję w kolejce po te cudne groszki :)
    Książka, która mnie wciągnęła jak żadna inna to "Śnieżka musi umrzeć" - Nele Neuhaus
    Banerek na: http://trocheradosci.blogspot.com/
    Obserwuję jako Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne rzeczy, idealnie pasowałyby do wystroju mojej "nowej" kuchni. Ustawiam się zatem z nadzieją w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  91. oczywiście ustawiam się w kolejeczce po groszki- moją ulubioną książką jest.... kilka pozycji- z dzieciństwa ,, Dzieci z Bulerbyn" Ania z zielonego wzgórza, a w dorosłości oczywiście MAły Książe, obecnie czytam książkę Oślepiona autorki Nash Tiny -piękna-naprawdę polecam

    melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się ;D
    Obserwuję jako;laola20
    Baner; http://przyjemnez-pozytecznym.blogspot.com/
    Moja ulubiona książka;'"Bez mojej zgody''
    laolaisabela@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja pokochałam książkę a raczej całą serię Pretty Little Liars :) pewnie dlatego, że uwielbiam serial o tym samym tytule :)
    obserwuję bloga jako frau
    baner w pasku bocznym http://anusia93.blogspot.com/
    lubię na FB jako Anna Karolina Niemiec
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ a moja ulubiona książka to " Zielone drzwi " Grocholi

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam się zapisać :)
    Każda książka Coben'a jest moją ulubioną :)
    Mój blog: www.wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. I JESZCZE JA SIE DOPISUJE A ULUBIONA KSIAZKA TO CHYBA "PAMIETNIK" NICHOLASA SPARKSA.POZDRAWIAM.EWA
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. No i udało się. Zdążyłam. Moja ulubiona książka na dzisiaj, piszę w ten sposób ponieważ moja "ulubioność" książek wciąż się zmienia, to "Proca" Jordana Radiczkowa, bułgarskiego nowelisty. Zawiera wszystkie elementy, które lubię w książce, oczywiście polecam.

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja biegnę trochę spóźniona żeby ustawić się w ogonku po te cukierasy:)
    Moja ulubiona książka to "Mały Książę "
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Biore udział
    obserwyuje blog jako:Beata Bednarek
    Lubie na Fb jako Beata Bednarek
    Moja ulubiona ksiazka hmmm ciężko o jedna uwielbiam książki Paulo coelho uwielbiam tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
Copyright © 2016 Agafia J , Blogger