1/14/2014

Męski punkt widzenia...

Męski punkt widzenia jest zupełnie inny niż nasz - kobiecy. Dlatego też kartki muszą być inne, co stanowi dla mnie zawsze nie lada wyzwanie. Oczywiście zawsze podchodzę do nich pozytywnie, bo chociaż uwielbiam stemple, koronki, kwiatki, brokat oraz całą chmarę "babskich" dodatków to fajnie stworzyć prostą kartkę, w lekko stłumionych kolorach i z jakimś ciekawym, "innym" akcentem.

Pierwsza dla statecznego Pana Andrzeja:



Druga kartka również dla Pana Andrzeja - wielbiciela gry w kości, który zawsze wyrzuca szóstki.




Pozdrawiam i zapraszam w weekend - prawdopodobnie będzie kulinarnie :)
Poza tym dziękuję za wszystkie odwiedziny i rosnącą ilość komentarzy oraz obserwatorów :*

A.

PS: Przypominam o candy :)




23 komentarze:

  1. Być obdarowanym taką śliczną kartką to samo szczęście :-)) Masz rękę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Robienie kartek mnie relaksuje, dlatego cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Super męskie karteczki :) Ja robiłam kiedys album dla 18latka i choć się tego bałam wyszedł bardzo fajnie i świetnie mi się go tworzyło :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Album to dla mnie wielkie wyzwanie... Nie potrafię przełamać się i zabrać za jakąś większą (papierową) powierzchnię...

      Usuń
  3. Ta z kostkami mi się bardzo podoba: chyba jestem dość męska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. misterna robota z tymi kostkami, fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się :) Cieszę się ich oryginalnością i tym, że się podobają :)

      Usuń
  5. ta z kostkami bardzo przypadła mi do gustu ....jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki był zamiar, cieszę się, że udało mi się go uzyskać:)

      Usuń
  6. Jaki super te karteczki;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z kośćmi świetna ! :) Liczę na "szóstki" przy kolejnych grach planszowych ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) A wieczór gier, mam nadzieje, już wkrótce powtórzymy :)

      Usuń
  8. kapitalna kartka "kościana". Niech się szczęści w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby męskie, ale bym absolutnie nie pogardziła życzeniami wypisanymi na tej pierwszej, pasiastej kartce. Świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Nad pierwszą się trochę nagłowiłam, bo ciągle mi było pusto na niej, dlatego tym bardziej się cieszę, że wpadła w oko :)

      Usuń
  10. Świetne są, zwłaszcza ta z kostkami mnie zachwyciła, jest niezwykle pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy usłyszałam, że solenizant uwielbia kości wiedziałam, że muszę ten motyw wykorzystać :) Dziękuję za słowa uznania:)

      Usuń
  11. Kartki, które robisz są magiczne! Kartka z kostkami jest po prostu rewelacyjna,szczególnie jeśli tak jak wspomniałaś "identyfikuje się" z właścicielem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger