1/27/2014

Kartki dla Dziadków.

Nie wiem jak to się stało, że opuściłam wirtualny świat na cały tydzień... Pocztę sprawdzałam jedynie z doskoku - na telefonie lub w pracy. A popołudnia zleciały - nawet nie wiem na czym. Uzbierało się jeszcze więcej rzeczy do pokazania. Dotarła do mnie paczka od o.m. z bloga szarobure i pstrokate - piękne materiałowe worki w grochy. Na pewno się nimi pochwalę jak tylko je sfotografuję, tak samo jak przepiśnikiem, który w ramach wymiany wysłałam Oldze.

A dzisiaj kartki z okazji Dnia Babci i Dziadka - dwie tylko, bo część wyszła z mojego warsztatu bez uwiecznienia na karcie pamięci.










Pozdrawiam!

A.

PS: W środę zaczynam lekcje szydełkowania u babci, więc mam nadzieję, że wkrótce wydzieram sobie jakieś ładne podkładki :)

PS2: Pamiętajcie o candy! Informacja na pasku bocznym.



20 komentarzy:

  1. śliczne! u Ciebie jak zwykle pachnie wiosną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem czemu, ale uwielbiam kartki wiosenne i zawsze przyjemnie mi się je tworzy :)

      Usuń
  2. jak nauczysz się coś szydełkowac to bardzo prosze o info bo właśnie jestem w trakcie przygotowywania się do szydełkowania sweterka dla mojej suni :) zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawy umiem, ale daleko mi do eksperta, który pomoże przy sweterku :)

      Usuń
  3. Super karteluszki :)) Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne te karteczki,kolorki mega optymistyczne I piekne detale:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ;-) Ja nie mam bladego pojęcia, o tym jak takie karteczki robić. Tym bardziej doceniam pomysł, wykonanie i oczywiście zdolności. Serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To naprawdę nic trudnego, a do tego z każdą kartą jest łatwiej :) Wystarczy trochę papieru, nożyczki, klej... Choć oczywiście wszelkie dodatki ułatwiają pracę :)

      Usuń
  6. Niecierpliwie czekam na szydełkowe podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już prawie gotowa :) mam nadzieję, że zdołam się pochwalić jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
  7. Bardzo radosne i wiosenne karteczki :)
    Życzę powodzenia przy szydełkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Okazało się, że szydełko nie jest takie trudne :)

      Usuń
  8. Jak zawsze prześliczne, zazdroszczę talentu
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki "talent" mimo wszystko łatwo wyrobić :)

      Usuń
  9. Wstyd. Mama szydełkuje, Babcia szydełkuje, kuzynka szydełkuje, ciotka też, a Ty się dopiero teraz zabierasz... DO ROBOTY KOBIETO! Przyda Ci się to w życiu, uwierz mi wreszcie, zrobisz sobie potem wymarzoną serwetkę, komin, sweterek dla pociechy, cokolwiek! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrałam się! W warsztacie brakuje tylko porządnego szydełka, ale jutro po pracy kupuję i szaleję. Dziś robiłam na pożyczonym :)

      Usuń
  10. Śliczne kartki :) Ja ostatnio też zabieram się za szydełkowanie (no, z małą przerwą na egzaminy) i nawet wciągnęłam koleżankę :) Moja mama świetnie szydełkuje, mam nadzieję, że mnie trochę podszkoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę powodzenia w szydełkowaniu, ale z takim skarbem jak mama, która jest ekspertem na pewno pójdzie gładko :)

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger