1/31/2014

Na niebiesko...

Ostatnio na warsztacie mam przede wszystkim kartki męskie. A dzisiejsza jest dla bardzo małego mężczyzny, który wywrócił świat swoich rodziców do góry nogami, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.



To tyle przed weekendem :) Kiedy post się opublikuje ja będę "siedziała" w pracy. Siedziała w cudzysłowie, ponieważ prawdopodobnie będę krzątała się po laboratorium. W tej chwili wracam do szydełka... Pracuję nad podkładką pod kubek w kolorze brudnego różu.

Udanego weekendu! Może w niedzielę uda mi się pochwalić jakimś "szydłotworem". 

A.

PS: Przypominam o candy! Zostało już tylko kilka dni :))





18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka :) Pozdrawiam
    Skrzydlata chatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za pochwałę i pozdrowienia :) Wzajemnie!

      Usuń
  2. Świetna karteczka na piękną okazję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie okazje uwielbiam! :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Uwielbiam prostotę Twoich dziel.

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz w każdym poście o szydełkowaniu i ja coraz bardziej zniecierpliwiona czekam...

    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dalej Twojej ciekawości nie zaspokoiłam :) Już niedługo... :)

      Usuń
  5. Zawsze chciałam robić takie piękne kartki, kiedyś nawet kilka takich powstało, ale zapomniałam o tej dziedzinie twórczości;) Ty się w niej odnajdujesz idealnie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dzięki kartkom się odprężam :)

      Usuń
  6. błękitna i w kropeczki - oczywiście, że mi się podoba:)
    czekamy zatem na podkładeczkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszej się już doczekałam :) I po części jest to Twoja zasługa... Rodzinę mam szydełkującą, to fakt... Ale jakoś nie mogłam się zebrać i to Ty mnie zainspirowałaś swoimi ostatnimi poczynaniami i postami.

      Usuń
  7. jak Ty to robisz,że u Ciebie na kartkach wszystkie elementy tak idealnie ze sobą grają? :) Śliczne są Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger