1/29/2014

Dzień bez pracy dniem intensywnie spędzonym!

Jestem padnięta! :) Ale szczęśliwa. Wzięłam dzisiaj jeden dzień urlopu - aby załatwić kilka spraw, zrelaksować się, nauczyć szydełkowania... Środa okazała się baaardzo intensywna! Zrobiłam jednak wszystko  co zaplanowałam... Prawie wszystko, bo znów nie odebrałam marynarki z pralni. Mam nadzieję, że mam jeszcze po co iść, bo zostawiłam ją w ostatnich dniach starego roku i szczerze mówiąc - zwyczajnie zapomniałam.

Ale wracając do tematu głównego. Do osiągnięć dzisiejszego dnia zaliczam:

- upieczenie niesamowicie wysokiej i bardzo puszystej drożdżówki. Babcia I. robi najlepszą na świecie i dziś zdradziła tajniki przygotowywania i pieczenia - teraz rozumiem czemu jest taka lekka, delikatna i wystająca wysoko ponad formę,

- upieczenie mnóstwa rogalików z marmoladą - też zasługa pobytu u babci, aczkolwiek pomysł wyszedł z ust kuzynki, która te tajniki poznała już jakiś czas temu, a dziś silną ręką trzymała miskę, kiedy ja wyrabiałam ciasto,

- opanowanie pierwszych kroków z szydełkiem!!! Zrobiłam już prawie całą podkładkę pod kubek :) Babcia wyposażyła mnie w kilka różnych bawełnianych włóczek, więc mam na czym ćwiczyć :)

Nie uwieczniłam tego na zdjęciach, a brakuje mi sił żeby jakiekolwiek teraz zrobić... Dlatego pokażę to, czego mam w zanadrzu mnóstwo...

Kartka urodzinowa dla pewnego przedszkolaka! :)






Pozdrawiam,
A.

12 komentarzy:

  1. Widać ,że dobrze spożytkowałaś wolny czas :-) Szydełko kocham .. i też ciągle się uczę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Okazuje się nawet, że nie jest trudne :)

      Usuń
  2. Babcie są cudowne :) To skarbnice wiedzy i różnych tajemnic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie :) Dobrze, że chcą się tymi sekretami dzielić :)

      Usuń
  3. Ja żałuję, że nie mam zbytnio związku emocjonalnego z babcią... Czuję, że już jest za późno na odbudowę relacji :(
    Ale cieszę się Twoim szczęściem :)
    Szydełkowanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym napisać, że nigdy nie jest za późno, bo generalnie niby nie jest. Ale niegeneralnie nie jest już tak łatwo i lekko, co znam z autopsji.
      :) Jest super, teraz też tak myślę.

      Usuń
  4. Karteczka urocza :)
    czekam na pierwsze szydełkowe prace :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwsza praca już skończona, zaraz drugą podkładkę będę "rzeźbiła".

      Usuń
  5. gdy tylko nauczysz się szydełkować wstaw coś :) pozdrawiam
    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawię na pewno :) Początki widoczne w dzisiejszym poście, ale w mikro kawałku :)

      Usuń
  6. szalejesz! :) a tajemna sztuka drożdżówek zostanie tajemnicą? czy może się podzielisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z Tobą się podzielę :) Czekaj na maila :)

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger