7/07/2013

Spotkanie craftowe u Ki.

W zeszłą sobotę wzięłam udział w craftowym spotkaniu u Kigi i... już nie mogę doczekać się kolejnego! Poznałam pięć kreatywnych dziewczyn, znanych mi wcześniej z forum craftladies  (w większości ;)) - Manajama, Plastusia, Yennene, Ki, Euphoria- miło było Was poznać :)

Spotkanie było bardzo twórcze, nie skończyło się na gadaniu :) A wszystko dzięki przygotowaniu Kigi i naszej wielkiej chęci poznania Jej tajemnic ;). Na początek Kiga zdradziła nam sekret jak tworzy swoje papiery. Patrząc na Nią wydawało się to banalne. Trochę inaczej było, kiedy dostałyśmy w ręce pędzle, farby i media ;) Doświadczenie ciekawe i w końcu wiem jak zrobić te ładne, białe kropki!
Niestety nie mam zdjęcia moich pochlapanych papierów, zostały u Kigi. Na Jej blogu możecie jednak zobaczyć mnóstwo prac, w których taki papier został użyty. Wielkie wrażenie robi na mnie to, że można właściwie nie mieć nic, a stworzyć przepiękną pracę - liczy się tylko kreatywność.
Drugim zadaniem było stworzenie kartki z zagiętym rogiem na bazie zestawu, który każda z nas otrzymała od Ki. Najtrudniejszym momentem był chyba wybór kwiatków ;) I pewnie tylko dlatego, że papiery były wybrane wcześniej i przygotowane w zestawach. Moja kartka potrzebuje jeszcze dopracowania, ale zanim ją skończę wrzucam zdjęcia.




Następnie dowodzenie przejęła Manajama i pokazała nam jak robi się sznury tureckie. Próbowałam (niejednokrotnie) opanować je wg różnych kursów internetowych. Nie wychodziło :( Teraz, po lekcji na żywo, wiem już jak! Mam nadzieję, że wszystko pamiętam, bo nie było jeszcze czasu na utrwalenie.
I na koniec, kiedy została nas już tylko połowa, zrobiłyśmy Krzywosówki - kolejny pomysł i projekt Kigi. Sówki mogą być broszkami, magnesami. Moja sówka zawiśnie na lodówce.




Raz jeszcze dzięki za spotkanie, a Manajamie dziękuję za transport :)

Agafia


1 komentarz:

  1. Karteluszka bardzo ciekawe. Szczególnie ten pochlapany papier i zagięty rożek dodaje uroku ;) I sówka ładna i dowiedziałam się o istnieniu sznura tureckiego więc będę miała kolejną "zajawkę". Fantastyczne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger