8/07/2013

Wygrałam candy!

Witajcie,

jestem dzisiejszym dniem strasznie zmęczona, dlatego na poprawę nastroju pochwalę się Wam wygranym (jeszcze w lipcu) candy zorganizowanym przez Anię z Werandy Eulalii :)

W piątek po przyjściu z pracy na barze czekała na mnie koperta. Oczywiście otworzyłam ją przed zrobieniem zdjęcia :)


A w kopercie inspirująca gazetka i etui na telefon.


Gazeta trafiona w czasie - mieszkanie ciągle nabiera charakteru i staramy się, aby było jak najbardziej "nasze". Dlatego inspiracje wręcz połykamy :)



Z kolei etui, można powiedzieć, że zostało przygotowane dokładnie na mój model telefonu. Pasuje perfekcyjnie.


A przy tym mieści się w mojej najmniejszej torebce i jeszcze pasuje stylem!



Aniu, dziękuję za przepiękny prezent.
A Wam dziękuję za odwiedziny i wpisy pod poprzednim postem :)

Agafia

3 komentarze:

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger