5/10/2017

Kwiecień plecień - podsumowanie.

Przez wiele lat kwiecień kojarzył mi się z największą liczbą urodzin wśród znajomych i rodziny. Mam datownik, którego kwietniowe linijki są szczelnie wypełnione. No nie ma co ukrywać, wakacje sprzyjają rozmnażaniu. Ale od zeszłego roku te wszystkie urodziny stały się mniej ważne, a kwiecień jest dla nas szczególny, bo urodziłam małego DżejDżeja. Przeżyliśmy ten rok i mamy się dobrze. Wiedziałam, że macierzyństwo mi się spodoba, wiedziałam, że dużo się w naszym życiu zmieni, dlatego byłam zaskoczona, że zmieniło się tak mało, o czym pisałam jakiś czas temu. Jeśli przeraża Was zostanie rodzicami to polecam wpis Pół roku w pigułce, czyli czy dziecko zmienia wszystko? Minęło kolejne pół roku i jest jeszcze lepiej! W takim radosnym klimacie kręcił się u nas kwiecień. Gdzieś pomiędzy były święta, spacery, morze, spotkania z przyjaciółmi, pierwsze lody, ale głównym wydarzeniem były urodziny Bubu, dlatego poświęciłam swój, tak czy siak wolny, czas na przygotowania, zrobienie dekoracji i uszycie prezentu. Miałam milion pomysłów co kupić, aż w końcu zdecydowałam się na prezent zrobiony własnoręcznie i uszyłam Kubie tipi. Wyszło wyjątkowo profesjonalnie. Wszystko równo, szwy pochowane, milion razy przeszyte i zaprasowane. Powinno przeżyć atak wielu małych łapek i stópek. Kuba z namiotu bardzo się ucieszył, my również - podłoga jest miękka, to teraz najwygodniejsze miejsce w pokoju. Już kilka razy zdarzyło mi się w nim zdrzemnąć, szczególnie rano, kiedy kładę się tam w piżamie, a Kubotek hasa po mieszkaniu.

Patrzę na te zdjęcia i widzę na nich słońce, wiosnę i ciepło, a w tej chwili za oknem mam.... śnieg :(
Więcej tego co się u nas dzieje zobaczycie na Instagramie :)

Uściski!
A.

czas na kawę

lody

liatorp

wianek

roczek

podłoga do tipi

tipi diy

urodziny

roczek

biała kuchnia

living space

scandi dywan


najsłodsze dziecko świata

1 komentarz:

  1. Sto lat :D
    Brawo mama! Zdolniacha z Ciebie! Myślę, że wybrałaś najlepiej. Świetny prezent i zabawa na lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger