3/23/2011

Wyróżnienie i Miś Krzywuś.

Jakże wielką niespodzianką było otrzymane dziś od Candeli wyróżnienie:


Bardzo za nie dziękuję, szczególnie, że za mną bardzo długi dzień i miło go zakończyć tak radośnie. 
Zasady mówią, że mam przekazać wyróżnienie siedmiu osobom i napisać siedem słów o sobie. Pierwsze zadanie jest łatwe. Wyróżnienia wędrują do osób, których prace uwielbiam oglądać, które mnie inspirują i zaskakują swoją kreatywnością: 
Eli, za przecudne szkatułki i wspaniałe ornamenty,
Klaudyna (i Tomek) za różnorodność i doskonałe opanowanie wielu technik,
LichoNieSpi ponieważ od kilku dni przeglądam Twój wątek na forum Craftladies, jeszcze nie doszłam do końca, ale zakochałam się w oku ;-),
Lil gdyż skutecznie przyciągasz wiosnę, a Twoje zdjęcia ogląda się z wielką radością,
Moniqurd, umiesz zrobić coś z niczego, jesteś niesamowicie kreatywna, a do tego pięknie szyjesz,
Pisara dostaje wyróżnienie dzięki decou cudom (Twoje tempo tworzenie mnie rozbraja!)
Szalka , tworzysz najsubtelniejsze i najpiękniejsze pisanki jakie widziałam.

Teraz siedem słów o mnie: jestem uśmiechniętą i upartą, zazdrośnicą, Skorpionem i umysłem ścisłym. Chyba ;-)

Wyróżnienia chyba nie można odebrać, a pewnie to chciałaby zrobić Candela, biegła w filcowaniu, po zobaczeniu Misia Krzywusia. Jest jeszcze beztwarzowy, krzywiutki, nieogolony, ale jest mój i jestem dumna, że go ufilcowałam (nim Natalia :) złamała igłę - nie przejmuj się, mam już nową ;)). Filc chyba nie dla mnie, ale jeszcze się nie poddaję, może coś kiedyś wyjdzie. 
Zatem.... Proszę Państwa, oto Miś:




Całe 4,5 cm wzrostu, ale jaki charakter... ;)






5 komentarzy:

  1. O rany,teraz to mnie totalnie zaskoczyłaś.Czuję się zaszczycona i dogłębnie wzruszona.Bardzo,bardzo Ci dziękuję :*
    A Miś może trochę Krzywuś,ale i tak podziwiam.Ja nie wyobrażam sobie nawet kulki ufilcować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie maleństwo ufilcować to prawie jak zmontować zegarek. Trzeba precyzji. Jak dla mnie egzamin z filcowania zaliczasz na bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. To takie miłe co napisałaś o moich pisankach. Jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny miś - taki zgrabny. Dlaczego piszesz, ze filcowanie nie dla Ciebie...? Ja widze , że sie mylisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, po tak miłych komentarzach zawsze mam więcej energii do działania. Nową igłę zakupiłam, może uda się coś mniej krzywego stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger