6/08/2012

Tagi i złoto.

Od rana jestem podekscytowana dzisiejszym meczem. Ja, która nie jestem fanką piłki nożnej, a szczerze mówiąc nigdy nie wykazywałam nawet odrobiny entuzjazmu podczas oglądania meczów, poczułam euro-atmosferę i po południu udaję się do strefy kibica. Biało-czerwony strój przygotowany, paznokcie na biało-czerwono już prawie pomalowane, a dzień zaczęłam od biało-czerwonego śniadania:



Ale nie o tym chciałam pisać. Oto tagi, które przygotowałam na wymianę na forum scrappassion. 









I jeszcze na koniec brązowo-złota kartka z garścią mikrokulek.





Udanego weekendu!





4 komentarze:

  1. Śliczna ta kartka, niby mroczna ale urocza:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziwia mnie zawsze w jakich kolorach są listki (na gałązce) na Twoich pracach. Bardzo fajne tagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadziwia w jaki sposób? Ale faktycznie listki u mnie bardzo rzadko są zielone, szczególnie, kiedy praca ma jeden główny kolor :)

      Usuń
    2. Chodziło mi właśnie to te kolorki.

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger