7/07/2012

Działo się w ostatnim miesiącu tak dużo... 4 tygodnie z remontem,  2 wieczory panieńskie i 2 wesela... I chociaż było wspaniale: wytańczyłam się, wyskakałam, wiele razy wzruszyłam (a do tego mam szczególne skłonności), to jednak tempo mnie przerosło... i cieszę się, że w ten weekend trochę odpocznę :) Pogoda średnio sprzyja... Od rana ciągle grzmi i pada, ale przynajmniej nie ma duchoty.
Niestety gapa ze mnie wielka, kartki robiłam na ostatnią chwilę i niektórych nie zdążyłam sfotografować... A jeśli zdążyłam to niestety jakość pozostawia wiele do życzenia, dlatego ujęcia są pojedyncze.





Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają moje zakamarki, mimo, że rzadko publikuję posty.
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. śliczne kartki ^^ i fajnie, że się wybawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tuome za wierną obserwcję mojego bloga i komentarze :))

      Usuń
  2. Piękne prace, dziękuję za odwiedziny na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takim maratonie wolny weekend to prawdziwa przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger