1/09/2015

Nie codziennie wygrywa się na loterii, ale w listopadzie.... TAK!

Pisałam już kiedyś, że w okolicy listopada, miesiąca moich urodzin, los częściej się do mnie uśmiecha? W tym roku wiele niespodzianek zafundowało mi życie i rodzina - między innymi trzy razy zostałam Ciocią :) Co więcej w tym czasie mam również większe szczęście w grach i zabawach. Nie chodzi jedynie o pojedynki z M. i przyjaciółmi w grach planszowych ;) Aż dwa razy wygrałam blogowe rozdanie. 

Pierwsze u Anicji, która obdarowała mnie wnętrzarskim magazynem i pledem. Szary pled sprawdził się idealnie w nowej aranżacji. Na niskiej szafce, służącej zazwyczaj do odkładania niepotrzebnych aktualnie rzeczy, zorganizowałam wygodne miejsce do siedzenia. Kącik nabrał świeżości, nareszcie panuje w nim ład i ma określoną funkcję. Zdarza mi się przysiąść i coś poczytać, szczególnie, że pod ręką mam skrzynkę z ulubionymi gazetami. Wertuję je ostatnio namiętnie poszukując inspiracji do nowego mieszkania.


Pod koniec listopada wygrałam drugie candy, tym razem u Oli Zebry, o której był ostatni post. Ola zorganizowała zabawę razem ze sklepem, o którym też już pisałam na blogu - Amazing Decor. A co wygrałam? Jedno z wielu moich marzeń - cudowny, metalowy domek firmy WALTHER & CO. 







Domek jest przepiękny. W środku "mieszkają" cztery tealight'y, dzięki którym po domu roznosi się obłędny zapach pomarańczy - mój symbol zimy i świąt.




Lampion Walther & Co spodobał mi się z jeszcze jednego powodu... W dzieciństwie uwielbiałam Muminki, a on przypomina ich domek. To moje pierwsze skojarzenie, od kiedy zobaczyłam ten domek w sklepie.


A kiedy dom pachnie świętami, w ulubionym kubku stygnie pyszna herbata, a kanapa zaprasza wygodnymi poduchami i kocem to znak, że czas na lekturę. W październiku odkryłam Subiektywne Przewodniki po małych przyjemnościach i od razu zrozumiałam, dlaczego tak uwielbiacie te bruliony! Czyta się je z niesamowitą przyjemnością, kontemplując każde słowo, zapamiętując ważniejsze i mniej ważne rzeczy. W tym czasie oczy cieszą się genialnymi ujęciami... No i ten papier... Niedawno dotarł do mnie kolejny numer i znów tak samo ucieszył. Przewodnik można pochłonąć jednego dnia, ale tak czy siak się do niego wróci :)



Odbiegłam tematem od mojego około listopadowego szczęścia, a muszę jeszcze podsumować i przewidzieć przyszłość. Skoro wygrałam jedno candy w listopadzie 2013, dwa rozdania w okolicach urodzin 2014, to w tym roku (ale dopiero w listopadzie) wygram trzy candy, a poza tym zagram w lotto - wygrana wydaje się gwarantowana. 

A Wy macie jakieś dni w roku, które zawsze przynoszą niespodzianki? 

Uściski,
Agafia

Dziękuję za Waszą aktywność! Tutaj, na Instagramie i Facebooku. Jesteście niesamowici :*


Follow my blog with Bloglovin

46 komentarzy:

  1. cudownie wygląda ten domek, marzę o takim:)
    ja tam mam szczęście CODZIENNIE - tak sobie mantruję, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, to najlepsze podejście jakie można mieć :) Uściski! :)

      Usuń
  2. Gratulacje Musze sprawdzić ten patent . urodzinyw styczniu wiec trzeba się zgłaszać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj koniecznie :) Trzymam kciuki życząc powodzenia!

      Usuń
  3. Gratuluje:) ja chyba nie mam takiego dnia, ani miesiąca nawet - tak mi się wydaje...Trzymam za siebie kciuki co dziennie i co dzien mam nadzieje ze zdarzy sie cud - cos wygram, albo cos spadnie mi z nieba. Czasem spada czasem nie, kwestia przypadku:) Tobie życze aby i miesiąc przed Twoimi urodzinami był szczesliwy i ten po, i jeszcze moze z kilka na poczatku roku....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) na mnie ostatnio spada.... deszcz :P buziaki :)

      Usuń
  4. Stanowczo domek muminków. Masz absolutną rację. Z niespodziankami jest tak, że są niespodziewane i trudno się ich spodziewać więc chyba nie mam takich spodziewanych dni niespodzianki ;P
    No cóż życząc szczęścia myślę również o szóstce w totka więc życzę z całego serca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja to widzę :) Podoba mi się Twój komentarz :D Uściski!

      Usuń
  5. Gratuluję wygranych, zawsze cieszą nawet najmniejsze, a domek śliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! :) Ja ogólnie uwielbiam niespodzianki, cieszą mnie jak małe dziecko :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) Mnie również bardzo się podoba, pozdrawiam!

      Usuń
  7. nagrody do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jestem farciarą :) Życzę wszystkim takiego szczęścia :)

      Usuń
  8. I niech Cię to szczęście nie opuszcza przez cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Grudzień niestety był dość pechowy, ale liczę na to, że w nowym roku dobra passa do mnie wróciła.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiesz, że mamy takie same inicjały? :)

      Usuń
  10. Haha szczęściara. Ale żeby wygrać trzeba grać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym haśle jest ;) Ale pomyśl sobie jakiego trzeba mieć farta żeby coś wygrać nie biorąc udziału w zabawie :D A tak też może się czasem zdarzyć. Może kiedyś osiągnę taki poziom ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam szarości.
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej lubiłam szary jedynie w garderobie, w nowym mieszkaniu będzie jednak bazowym kolorem. Uwielbiam neutralność szarego koloru. Wystarczy zmienić dodatki i mamy całkiem nowe wnętrze, a do szarego pasuje chyba wszystko :) ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Pledzik, jak pledzik, ale skrzyneczka biała jest bardzo cooltowa. : )
    izabella-decomanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą skrzynkę :) Ogólnie lubię skrzynki, kosze, pudełka. Dobrze, że wkrótce zmieniamy mieszkanie na większe. pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Aga, gdzieś widziałam domek naprawdę identyczny jak Muminków - jak znajdę link, to Ci prześlę. Na razie zobacz tutaj: http://plutoprodukter.se/produkter/1035/an002

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podobnie jak sandrynka mam szczęście co dnia, niestety nie do gier, ale co tam może coś się zmieni ;-) bo mój M. gra cały czas w lotto numermi, ktore skreśliłam z 10 lat temu ;-), więc trzeba wierzyć. A na razie chciałabym wygrać cottonove kulki, te twoje są cudne :-), piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważniejsze żeby mieć szczęście w życiu, niż w grach, choć najfajniej mieć w jednym i drugim :P Ja na szczęście w grach nie mogę narzekać, w miłości też nie, ale za to życie mi ostatnio trochę dało w kość. Życzę wygrania cottonowych kulek w wymarzonych kolorach i oczywiście wygranej w totka. Po 10 latach należy się Wam :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę takiego samego szczęścia, zawsze miło coś wygrać :)

      Usuń
  16. Pięknie. Gratuluję wygranych. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też bardzo się podobają :) pozdrawiam!

      Usuń
  17. Szczęściara z Ciebie,ale kto gra ten wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, mam bardzo duże szczęście. Ale jeszcze większe szczęście miewam w grach planszowych - podaję cyfrę, którą wyrzucę i ją wyrzucam :P Nie wiem jak to robię ;)

      Usuń
  18. Gratuluje szcześcia w rozdaniach, nic tylko pogratulować :)
    Zyczę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęściarz! Prezenty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla równowagi w wszechświecie chwilowo nie biorę udziału w zabawach, żeby innym dać szansę ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Pozazdrościć takiej dawki szczęścia :) A mi się najbardziej podobają te gwiazdkowe poduszki :) Skąd? :) Ostatnio długo poszukiwałam dywanu/ chodnika z taką gwiazdką i nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Gwiazdkowe poduszki kupiłam w Pepco pod koniec listopada. Ostatnio widziałam gwiazdkowe poduszki w Jysku, ale czerwone.

      Usuń
  21. Ale szczęściara :-) a tak na marginesie piękne zdjęcia ! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Dziękuję za komplement, cały czas pracuję nad zdjęciami, więc miło mi, że się podobają. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Super wygląda u Ciebie ;-) i bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci tyle radości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby tylko urodziny mogły być wobec tego częściej 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Domek wpasował się idealnie w klimat Twojego domu :) Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger