11/11/2014

Lista filmów na jesienne wieczory, wyniki candy i CBL.

Witajcie późnym wieczorem :)

Po pierwsze dziękuję za odzew pod poprzednim postem o moich kuchennych rozterkach i ruch na mojej stronie na facebooku. Dziękuję również za to, że nowe osoby dołączyły do obserwatorów mojego bloga :) Wasza obecność i komentarze to dla mnie największa motywacja.




Od piątku świętuję urodziny (stąd kwiaty powyżej), dlatego dopiero teraz ogłaszam wyniki mojego jesiennego rozdania. Ale zanim powiem do kogo poleci koszyczek na pieczywo i ściereczki to podam Wam zestawienie filmów, które mi polecacie - może i Wy skorzystacie :) Nie czuję jak rymuję.

Lista najlepszych filmów na jesienne wieczory.

  1. Gwiezdny Pył
  2. Merlin
  3. Robin of Sherwood
  4. Willow
  5. Ociosanek (Svankmajera)
  6. Alice in Wonderland (Svankmajera)
  7. Shrek
  8. kino Monty Pythona
  9. filmy z Penelope Cruz
  10. Siła Spokoju
  11. Kto nigdy nie żył
  12. Skazany na bluesa
  13. Zielona mila
  14. Znamię
  15. Bliżej
  16. Jeden Dzień
  17. Wielki Gatsby
  18. Lucy
  19. Uwierz w ducha
  20. Między piekłem a niebem
  21. Kevin sam w domu
  22. Noel
  23. Family Man
  24. Harry Potter
  25. Avengers
  26. Duma i uprzedzenie
  27. Goonies
  28. Dirty Dancing
  29. Insurgent
  30. W Krzywym Zwierciadle Witaj Święty Mikołaju
  31. Powstanie Warszawskie
  32. filmy Jana Jakuba Kolskiego
  33. Zapach Kobiety
  34. Czarny Łabędź
  35. Minionki Jak ukraść księżyć
  36. Minionki rozrabiają
  37. Rozmowy Nocą
  38. Opowieści z Narnii
  39. Szkoła uczuć
  40. Pamiętnik pisany miłością
  41. Czekolada
  42. Angielski Pacjent
  43. Woda dla słoni
  44. Śniadanie u Tiffany'ego
  45. Dzień Niepodległości
  46. Filadelfia
  47. Kate i Leopold
  48. Chłopak do wynajęcia
  49. Pod mocnym aniołem
  50. Ambasada
  51. Kołysanka
  52. PS. Kocham Cię
  53. Że Cię nie opuszczę
  54. filmy z Kate Hudson
  55. Ślubne Wojny
  56. Piękny Umysł
  57. Jesteś Bogiem
  58. Choć goni nas czas
  59. Nigdy w życiu
  60. Trudne słówka
  61. Jurassic Park
  62. Garden State
  63. Piękny Umysł
  64. Masz wiadomość
  65. Vabank
  66. Miasto 44
  67. Porozmawiaj z Nią
  68. Volver
  69. Czas na miłość
  70. Nietykalni
  71. Lot
  72. Bogowie
  73. Miasto Aniołów
  74. Zagadka Powdera
  75. Tysiąc słów
  76. Człowiek z Ziemi
  77. seria komedii z Leslie Nielsenem
  78. Amelia
  79. Katyń
  80. Epoka Lodowcowa
  81. Auta
  82. Siedem Dusz
  83. Jabłko Adama
  84. Róża
  85. Życie ubrane w słowa
  86. Labirynt
  87. Oszukana (I i II) - wydaje mi się, że autorka miała na myśli Uprowadzoną :)
  88. Siedem sukienek
  89. List w butelce
  90. Wciąż ją kocham
  91. Bezpieczna przystań
  92. Pamiętnik
  93. Dla Ciebie wszystko
  94. Juno
  95. Uprowadzona
Tytuły zapisane wytłuszczoną czcionką pojawiły się w Waszych propozycjach częściej niż raz. Oczywiście wiele z tych filmów widziałam, jest wśród nich kilka moich ulubionych tytułów. Są filmy, które widziałam parę razy i filmy, które jeszcze niejednokrotnie zobaczę.

Do losowania porządnie się przygotowałam... Zaczynając od kawy :)




Wpisałam Wasze nicki z bloga i z facebooka na zielone karteczki.



A następnie wylosowałam jedną... 



Paula Pearls - serdecznie gratuluję! :) Proszę o przesłanie e-maila z adresem. 

Na zdjęciach poza karteczkami widzicie mój wymarzony prezent, który dostałam od koleżanek i kolegów z pracy - Cotton Ball Lights :) To na pewno nie ich ostatnie zdjęcia... Dziś są tylko dodatkiem do głównej atrakcji wieczoru - wyników.

Pozdrawiam, dziękuję za zabawę i zapraszam na kolejne posty, do odwiedzin na facebooku oraz na Instagramie.


Uściski, udanego wolnego dnia,
Agafia

34 komentarze:

  1. w takim razie nic tylko zyczyc wszytskiego najelpszego - dlugi urodzinowy weekend widzę dalej trwa ;-)
    co do kuchni - u mnie na blogu pojawił się post przedstawiający rezultat moich rozterek kuchennych - zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Trwa w najlepsze :) jutro ostatni goście :( Na pewno odwiedzę, ale dopiero rano :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję Pauli:) a Tobie Agafia cieplutkie radości pełne uśmiechy ślę:)
    Serdeczności kolorowe!:)
    ..a świecące piłeczki są suuuuper!!:) świetny prezent!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za udział, za życzenia :) Prezent czeka na sesję zdjęciowa, tylko strasznie szaro za oknem :(

      Usuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :D ... A dla jubilatki - wszystkiego najlepszego ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cotton ;) ale miseczka pastelowa też i się baaaaaardzo podoba :)
    Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tę miskę :) Całkiem pokaźnych rozmiarów jest :)

      Usuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę, kule super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję :) Miałaś rację, żeby wybrać kule w wersji 35 :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Myszy składają Ci najpiękniejsze życzenia, niech się spełnią Twoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) a i zapomniałam o filmach Kolskiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale jest zostać wylosowaną w tak pięknym anturażu :) dziękuje za zabawię i bardzo cieszę się z wygranej :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety paczki jeszcze nie wysłałam, ale dzisiaj lecę na pocztę :)

      Usuń
  11. Oj przegapilam:(( ale teraz zapraszam za to do siebie:)) i gratuluje tych pieknych cottonkow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem nimi zauroczona, M. zresztą też, więc za jakiś czas będę zamawiała drugi zestaw do sypialni :)

      Usuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje,i dziekuje za zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział :) Na pewno wpadnę w odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za zabawe, pozdrawiam Ciebie i życze nieustajacego optymizmu, zwłaszcza w ponurym listopadzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi :* Optymizm wspomagam kaloriami ;)

      Usuń
  16. Kuleczki piękne:) Świetnie dobrane kolorki:)
    Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za udział :) Kolory dobrane nie przeze mnie - to gotowy zestaw Gentle Breeze.

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger