11/25/2014

Zapraszam do Magdy.

Od ponad tygodnia prawie każde popołudnie wygląda u mnie tak samo - przychodzę do domu, na szybko ogarniam przestrzeń, szykuję obiad, jem, włączam komputer, zachwycam się odzewem pod poprzednim postem i... zasypiam. Dwie godziny później M. wraca z pracy, budzę się. Podaję obiad, a właściwie kolację, sprzątam kuchnię, biorę laptopa na kolana, przeglądam pocztę i dwie strony na krzyż, chcę odpowiedzieć na Wasze komentarze, po czym stwierdzam, że nie mam siły, zwlekam się pod prysznic i siup... do łóżka. Masakra jakaś, ale i nowość zarazem...

Od ponad tygodnia próbuję się również zmobilizować do napisania posta, bo doskonale wiem co chcę Wam przekazać i dokąd Was zabrać na wycieczkę. Uwaga! Z cyklu "moje ulubione blogi" post #2.

Zapraszam Was dzisiaj do zdolnej Magdy, na Jej bloga Simply About Home, gdzie "ciepło rodzinnego domu wypełnia każdy kąt". Tak napisała o swojej stronie Magda, z czym w 100% się zgadzam. Nie będę dużo pisała, bo zdjęcia oddadzą wszystko.

Wnętrza - to jeden z pierwszych powodów, dla których zaczęłam odwiedzać wirtualny świat Magdy. Są przepiękne, ale nic dziwnego skoro autorka ukończyła architekturę wnętrz. Wyczucie smaku i świetny gust przeplatają się z domowym ciepłem i praktycznością. Moim ulubionym pomieszczeniem jest chyba kuchnia... będąca sercem domu, a przynajmniej prawym przedsionkiem ;) Jak wgłębicie się w lekturę bloga będziecie w szoku jak przemyślanie została zaplanowana. Do swojej kuchni skradnę wkrótce ceramiczny zlew, drewniany blat, fragment ściany tablicowej i białe płytki, te gładkie z czwartego zdjęcia.





Z kuchni (prawy przedsionek) trafiamy do salonu i odpoczywamy na wielgachnej kanapie słuchając skwierczenia drewna w kominku. 





Pomysłowość nie ma końca w pokojach dzieci. Kolorowo, radośnie, tęczowo, ciepło, bezpiecznie.





Na zdjęciu powyżej metamorfoza poczyniona niedawno przez Magdę. Jeśli Wasz maluch wyrósł już z niemowlęcego łóżeczka Magda podpowie Wam jak zmienić je w łóżeczko dla trochę większego, bardziej samodzielnego dziecka.

Na aranżacji wnętrz nie kończą się talenty Magdy. Do perfekcji opanowała sztukę, której ja pojąć nie umiem - szycie. Przyjazne dla oka i podejrzewam, że jeszcze milsze dla dotyku zmarzniętych rąk cuda... 






Jako, że jestem łasuchem to na moim ulubionym blogu nie mogło zabraknąć słodkości pięknie ujętych na zdjęciach.







I tak jak ja zabrałam Was dzisiaj na wycieczkę do domu Magdy, tak Ona zabiera czasem swoich czytelników na wycieczki. Ostatnie zdjęcia, z jesiennego Berlina, szczerze mnie zachwyciły i przywołały wiele wspomnień, choć nic nie przebije zamku w Mosznej, który odwiedziliśmy dwa lata temu z M.






Magdzie dziękuję za ogrom inspiracji, a Was zachęcam do odwiedzenia Jej strony. Poza tym co opisałam znajdziecie garść wspaniałych pomysłów i trochę remontowo - wykończeniowych porad.


Uściski dla Wszystkich!

A.

19 komentarzy:

  1. uwielbiam jej blog! pięknie mieszka! super, że o niej napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że nie ja jedna jestem entuzjastką tego cudnego domu :)

      Usuń
  2. Kochana Agnieszko, dziękuję Ci bardzo za tyle ciepłych słów! Ogromnie żałuję, że dzieli nas praktycznie cała Polska, bo z chęcią bym Cię zaprosiłam na kawkę i ciacho do siebie:))) Pamiętaj, że jak będziesz w okolicy, to wpadaj bez zapowiedzi;* Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już będę w okolicy to raczej nie przypadkiem, więc się zapowiem :)

      Usuń
  3. Zaglądam niemal codziennie i każdym postem jestem zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zaglądać do Magdy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie jestem sama :) No ale nie dziwi mnie to :)

      Usuń
  5. O tak, lubię tam zaglądać, od razu widać, że profesjonalistka :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapię ciacho toffi i jadę zamek zwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, znalazł się nowy czytelnik bloga Magdy :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście jest u niej bardzo przytulnie, aż żal nie odwiedzić jej 4 kątów :)

      Usuń
  7. doskonale rozumiem:) Tez lubię blog Magdy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga Magdy czytam od dawna i też mi się bardzo podoba.
    Dostałaś nominację do Liebster Blog Award :-)
    http://mana-j.blogspot.com/2014/11/rodzenstwo.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie wierze co za zbieg okoliczności :) dzisiaj w sklepie Lindex w Katowicach zachwycałam się wiszącą lampą i nawet zapytałam sprzedawczynie skąd jest ( nie wiedziała), a tu u Ciebie na zdjęciu z bloga, którego polecasz, spogląda na mnie ta sama lampa :) przypadek? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger