12/18/2013

Krok po kroku... Idą Święta.

Witajcie!

Już za kilka dni Święta :) Uwielbiam ten klimat - przepięknie oświetlone ulice, muzykę płynącą z głośników... Nawet szał w sklepach mi nie przeszkadza... Może dlatego, że wszystkie prezenty kupiłam już dawno, dawno temu, a kilka dni temu je zapakowałam :)

Niestety w naszym mieszkaniu nie czuć jeszcze świątecznego klimatu. Jedynym poczynionym do tej pory krokiem było upieczenie pierników. Z resztą czekam do weekendu, ale dziś wieczorem zamierzam popełnić kilka dekoracji.

Tymczasem... kolejna porcja kartek :)








Dziękuję za odwiedziny i zapraszam jutro :)

Agafia


6 komentarzy:

  1. urocze te karteczki, ta z reniferem skradła moje serce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, renifer podbija świat... I pojawił się na największej części kartek :)

      Usuń
  2. Wiśniowo czekoladowa jest naj ale tak poza tym to wszystkie mi się podobają :)
    Ja nie czuje jeszcze klimatu świąt ale co się dziwić. Wracam po 17 do domu dzieciaki szaleją a ja mam ochotę położyć się i spać do rana... ale obiecałam sobie, że od jutra zaczynam świąteczne przygotowania.
    I pamiętam o Tobie i obietnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Komentarze to jedna z fajniejszych części blogowania :) Ja też pamiętam... materiały wszystkie właściwie już mam... Tylko czasu mało, ale usiądę między świętami, a Nowym Rokiem, gdyż, szczęśliwie, nie wybieram się do pracy :)

      Usuń

Dziękuję! Każde Wasze słowo bardzo mnie cieszy i jest ogromną motywacją do dalszego pisania.

Copyright © 2016 Agafia J , Blogger